Slide 1
previous arrow
next arrow

SKYLINE

Paseo de la Dirección, 163. Tetuán. Madrid

LA PROMOCIÓ

Skyline és una proposta residencial singular que redefiniex l’horitzó de Madrid i la manera de viure la ciutat. Situat en ple cor de Tetuán, aquest projecte emblemàtic està format per dues torres de gairebé 100 metres d’alçada i 25 plantes.

Els habitatges, d’1, 2 i 3 dormitoris, han estat dissenyats per maximitzar l’entrada de llum natural, amb salons diàfans sense pilars, grans finestrals i tipologies amb o sense terrassa que s’adapten a diferents estils de vida. La distribució acurada i els materials d’alta qualitat creen espais moderns, lluminosos i altament funcionals. L’edifici disposa, a més, de la certificació BREEAM, que garanteix l’eficiència energètica i la sostenibilitat en cada detall.

Skyline ofereix un dels catàlegs d’amenities més complets de Madrid: piscina panoràmica a la planta 25 amb front envidrat, piscina a planta baixa envoltada de jardins, gimnàs totalment equipat, zona de coworking, sauna, rooftop panoràmic acondicionat, lounge amb vistes i servei de consergeria les 24 hores. Un conjunt pensat per gaudir de l’oci, el benestar i una vida urbana d’alt nivell.

El disseny contemporani destaca per les façanes envidrades i les terrasses de formigó blanc que aporten dinamisme, llum i amplitud. Des dels habitatges s’aprecien vistes veritablement excepcionals: panoràmiques cap a l’skyline financer de les Cuatro Torres, Madrid Nuevo Norte, Puerta de Hierro i la serra madrilenya. Cada llar es concep com un autèntic balcó obert a l’horitzó.

Us convidem a conèixer el nostre pis pilot a Skyline. Descobriu de primera mà l’arquitectura, la llum i les vistes que defineixen aquest projecte únic. Reserveu la vostra visita i veniu a conèixer la vostra futura llar!

SOL·LICITA INFORMACIÓ

    1 a 3 dormitoris

    Piscina a planta baixa

    Àmplies terrasses

    Garatge i traster

    Coworking

    Zona Lounge

    Consergeria

    Sauna

    Gimnàs

    Piscina panoràmica

    TIPOLOGIES

    HABITATGE

    612

    713

    1013

    1110

    402

    917

    403

    807

    TIPOLOGIA

    T1

    T1

    T1

    T1

    T1

    T2

    T4

    T6

    DORM.

    1D

    1D

    1D

    1D

    1D

    2D

    2D

    2D

    SUP.

    58,80 m²

    58,80 m²

    58,80 m²

    58,80 m²

    58,80 m²

    91,66 m²

    101,08 m²

    101,81 m²

    PREU

    470.000€

    476.000€

    485.000€

    498.000€

    522.000€

    695.000€

    710.000€

    727.000€

    *Superfície i preu sense IVA.

    UBICACIÓ

    Passeig de la Dirección, 163. Tetuán. 28039 (Madrid). 

     

    Skyline s’aixeca al Passeig de la Dirección i aplega més de 600 habitatges d’1 a 3 dormitoris, distribuïts en dues torres d’aproximadament 100 metres d’alçada cadascuna i 24 plantes. Gràcies a la seva estructura, formen un element singular: un pòrtic d’entrada a la ciutat. S’ubica en un enclavament estratègic que ja és sinònim de transformació urbana i projecció de futur. La seva posició posa en valor el «passeig de cornisa», orientat al nord-oest, amb vistes privilegiades cap a Madrid Nuevo Norte, Puerta de Hierro, la Universitat Complutense, la Dehesa de la Villa i el districte financer de les Cuatro Torres.

    Els residents gaudeixen, a pocs minuts, de l’espai multidisciplinari Caleido i del seu innovador campus vertical de l’IE, que ofereix una àmplia proposta gastronòmica, cultural, d’oci, salut i educació.

    TOUR VIRTUAL

    VIDEO DE LA PROMOCIÓ